Acció CSIR Pyremed vaga general 14N

cartell 14N catala

La CSIR Pyremed -formada per les organitzacions sindicals franceses CGT, CFDT, CFTC i UNSA de Languedoc-Rousillon i Midi-Pirineus, i les catalanes UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i USOC- convoquen amb motiu de la jornada europea d’acció i solidaritat una trobada informativa a la frontera, a fi i efecte d’informar els conductors de les mobilitzacions que tenen lloc arreu d’Europa aquest 14-N, concretament de la vaga general que tindrà lloc a casa nostra.

El repartiment d’octavetes tindrà lloc a dos punts de la frontera: a la banda francesa, a la sortida de l’autopista Perpignan Sud, entre les 8 i les 10 del martí; i a la banda catalana, a la rotonda Cantallops-Agullana-La Jonquera, entre les 9 i 11 hores.

A la tarda, una delegació de la CSIR Pyremed assistirà a la manifestació que es durà a terme a Girona a les 18 hores (el punt de trobada serà a l’esplanada de la Torre del Rellotge de la Devesa) en solidaritat amb els treballadors catalans.

Acte CSIR Pyremed – vaga general 14N

DIA: 14 de novembre.
HORA i LLOC: Banda francesa: sortida autpsta Perpignan Sud, entre les 8 i les 10 hores. Banda catalana, rotonda Cantallops-Agullana-La Jonquera, entre les 9 i les 11 hores.