Acció de joves sindicalistes catalans, alemanys, francesos i italians davant la seu del Parlament Europeu a Barcelona

stop-merkelEn el marc del Seminari Internacional de Joves Sindicalistes que s’està celebrant avui i demà a Barcelona

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i Acció Jove – Joves de CCOO organitzen avui i demà la sisena edició del Seminari Internacional de Joves Sindicalistes, que s’està celebrant a Barcelona amb una cinquantena de joves pertanyents a sindicats italians, francesos, alemanys i catalans.

En el marc del seminari, els participants realitzaran demà dimarts, 20 de novembre, una acció a les 12 hores davant de la seu del Parlament Europeu (Passeig de Gràcia, 90), on construiran un “mur de l’esperança” per l’Europa Social i llegiran un manifest signat per totes les delegacions internacionals.

El primer Seminari Internacional de Joves Sindicalistes va ser organitzat per l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya a Girona l’any 2006, amb l’objectiu de realitzar una trobada a nivell europeu per tal d’establir ponts entre els joves sindicalistes de diferents països per tractar els problemes específics de la gent jove. Des de llavors s’han celebrat edicions a Milà, Alemanya, Istambul i Lió.