Acció informativa de les entitats convocants de la manifestació #19N per uns pressupostos socials

manifestacio19nDilluns, 14 de novembre, a les 11 hores, davant l’Escola pública Pere Vila de Barcelona, al costat de l’Arc de Triomf

Organitzacions sindicals i entitats socials de Catalunya convoquem el proper dissabte 19 de novembre una manifestació a Barcelona per demanar uns pressupostos de la Generalitat que siguin socials i destinats a atendre les necessitats reals de les persones. Sota el lema “#EsPotFerAra”, la manifestació està convocada a les 17.30 hores a la plaça d’Urquinaona de la capital catalana. La mobilització pretén forçar els grups polítics representats al Parlament de Catalunya a aprovar uns pressupostos en els quals els aspectes socials, l’atenció a les persones, la sanitat o l’educació siguin la prioritat dels comptes del Govern de Catalunya.

Per tal de presentar els punts reivindicatius d’aquesta manifestació, us convoquem a una acció informativa que tindrà lloc davant d’una escola emblemàtica de Barcelona com és l’Escola pública Pere Vila, que es troba al Passeig Lluís Companys, 18, al costat mateix de l’Arc del Triomf. L’acció consistirà en l’aixecada d’un pilar amb el suport a la pinya de les diferents entitats i reivindicacions de la manifestació. L’acció començarà a les 11 hores i vol ser una crida a la participació a la manifestació del dissabte 19 de novembre. Faran de portaveus Toni Barbarà de la Marea Blanca i Patrícia Cantarell de la Plataforma Pobresa Zero – Justícia Global.

Un cop finalitzada l’acció, els mitjans de comunicació podran recollir declaracions dels diferents portaveus de les organitzacions convocants. En representació de la UGT de Catalunya hi participarà el nostre secretari general, Camil Ros.

Acció informativa mani #19N per uns pressupostos socials

DIA: dilluns, 14 de novembre de 2016

HORA: 11 hores

LLOC: davant de l’escola Pere Vila, al costat de l’Arc de Triomf (Pg. Lluís Companys, 18, Barcelona).