Accions del Dia Mundial del Treball Digne

codicia-corporativa

Amb motiu del Dia Mundial del Treball Digne, que convoca cada 7 d’octubre la Confederació Sindical Internacional (CSI), el nostre sindicat organitza diverses accions reivindicatives:

Dijous 6 d’octubre, manifestació: a les 17:30 hores, a la Via Laietana de Barcelona, des de la Plaça d’Antoni Maura (davant la seu de la patronal Foment del Treball) fins a la Plaça d’Antonio López (Correus). Està convocada per la UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i USOC.

cartell-treball-digne-2016

Divendres 7 d’octubre, manifestació: a les 12:00 hores, davant Hotel Marina Sand de Lloret. Està convocada per la UGT comarques gironines, CCOO i USOC.

lloret

Divendres 7 d’octubre, exposició: de 10 a 13 hores es podrà visitar a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona l’exposició “Cooperació sindical, solidaritat i compromís”, organitzada per la Fundació Sindicalistes Solidaris de la UGT de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya.

Diumenge 9 d’octubre, cursa solidària: el nostre sindicat organitza a Parets del Vallès la tercera edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne, un esdeveniment esportiu i reivindicatiu que, a més, té una finalitat solidària, ja que la recaptació es destinarà a la investigació del càncer infantil.

Cursa del Treball Digne