ACER acomiada els 135 treballadors del servei tècnic d’Espanya i Portugal

acer
A la meitat d’aquests treballadors se li va denegar l’entrada dilluns a les instal·lacions d’ACER a Gavà i els mossos els hi van lliurar les seves pertinences al carrer en bosses d’escombraries

Els 135 treballadors i treballadores que s’encarreguen del servei tècnic d’ACER a Espanya i Portugal s’han quedat al carrer perquè la multinacional ha finalitzat contracte amb Novare -empresa que ofereix el servei i a la que pertanyen els treballadors acomiadats- i no vol subrogar la seva plantilla, tot i que mantindrà l’activitat de reparació d’equips informàtics amb nous treballadors.

El passat dilluns, ACER va denegar l’entrada a les seves instal·lacions de Gavà (Baix Llobregat) a la meitat de la plantilla de Novare, inclosa una part del comitè d’empresa, i els seus llocs de treball ja havien estat coberts. ACER, amb una actitud totalment denigrant cap als treballadors i les treballadores, ni tan sols va deixar que entressin a recollir les seves pertinences, i van haver d’esperar al carrer a què els mossos d’esquadra els hi lliuressin dins de bosses d’escombraries.

La UGT de Catalunya lamenta que la mala relació i els problemes de gestió entre ambdues empreses tinguin com a única conseqüència la pèrdua de feina per a aquestes 135 persones. El comitè d’empresa està negociant l’ERO total d’extinció amb la direcció de Novare, mentre que el nostre sindicat estudia accions legals contra ACER.

El proper dimarts, 26 d’abril, el comitè d’empresa i la direcció de Novare tindran una nova reunió de mediació al Departament d’Empresa i Ocupació (Albareda).