Acord oficial per a la recuperació del 100% de la Jornada i el sou dels funcionaris interins de la Generalitat

Generalitat
La UGT de Catalunya valora l’acord de divendres en relació a la recuperació del 100% de la jornada i del sou de tot el personal interí de la Generalitat el dia 1 de gener del 2015, amb o sense l’aprovació dels pressupostos, com un primer pas per recuperar les condicions laborals dels treballadors de la Generalitat.

A la Mesa d’Empleats Públics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya el Govern ha fet oficial el compromís ferm que la UGT de Catalunya va exigir a la mesa el passat dilluns, 24 de novembre.

La UGT de Catalunya ha demanat la restitució de condicions de treball que a desembre del 2011 el Govern va anunciar com a mesures “temporals i extraordinàries” i que a hores d’ara encara s’estan aplicant. Així mateix, des del nostre sindicat hem reiterat la necessitat d’establir un calendari de retorn de les retribucions que el Govern ha estat retallant aquests últims anys.

Des de la UGT esperem que a les pròximes meses es pugui arribar a acords en els temes que encara queden sobre la taula i que no s’han pogut resoldre. El Govern manté el compromís d’incloure als pressupostos el pagament de les 14 pagues de l’any 2015.