Acord per al conveni col·lectiu de l’empresa de química alimentària Cargill

cargillEl nostre sindicat ha aconseguit increments salarials i recuperar la clàusula de revisió salarial amb efecte retroactiu en base a l’IPC real, tal com s’ha marcat el nostre sindicat

La plantilla de l’empresa de química alimentària Cargill, amb seu a Martorell, va ratificar ahir el text del nou conveni col·lectiu acordat entre la direcció i el comitè d’empresa, amb majoria de la UGT de Catalunya.

El conveni, que tindrà una vigència de tres anys (2017-2019), recull un increment fix de l’1% a tots els conceptes i per a cada any, amb revisió només a l’alça l’1 de gener de cada any amb efecte retroactiu en base a l’IPC real estatal. També s’ha acordat un increment variable del 0,25% sobre el salari anual si s’assoleix un 4% de vendes.

Volem destacar que la representació sindical ha aconseguit pactar increments salarials, així com recuperar la clàusula de revisió salarial anual amb efecte retroactiu segons l’IPC real, tal com s’ha marcat el nostre sindicat per tal de garantir el poder adquisitiu dels treballadors i les treballadores.

La plantilla de Cargill està formada per 230 treballadors i treballadores.