Acord salarial al conveni del metall de la província de Girona

metallAhir, després de 10 mesos de negociació, la UGT, CCOO i la patronal metal•lúrgica de Girona han acordat els increments econòmics per als anys 2013, 2014 i 2015, el que suposa allargar el Conveni Siderometal•lúrgic de la Província de Girona 2010-2013 dos anys més. D’aquesta manera, es ratifica la ultraactivitat del conveni provincial mentre es negocia un Conveni del Metall de Catalunya.

Amb aquest acord, els treballadors no perdran el 5,3% d’endarreriments que se’ls deu segons l’actual conveni i els increments salarials per als anys 2014 i 2015 saplicaran segons el II Acuerdo para el Empleo y la Negociación Colectiva.

Des de la Federació del Metall, Construcció i Afins (MCA) de la UGT Comarques Gironines ens mostrem molt satisfets amb l’acord assolit finalment. Totes les parts implicades en la negociació hem fet sacrificis, però garantim la pau social fins l’any 2016, en què creiem que treballadors i empresaris estarem en millor situació per negociar.