ACS tanca la fàbrica de Roura Cevasa Barcelona i trasllada la plantilla a Madrid

roura-cevasaLa direcció de Roura Cevasa Barcelona (abans Rótulos Roura) ha comunicat a la plantilla la intenció de tancar les seves instal·lacions a Barcelona amb el trasllat forçós de la totalitat dels treballadors a la planta de Madrid. L’empresa, fundada l’any 1930 i líder a nivell internacional al sector d’implantació d’imatge corporativa, pertany actualment al Grupo ACS.

El comitè d’empresa denuncia la decisió de la companyia i defensa la viabilitat de la fàbrica de Barcelona, que dóna feina a 125 treballadors i treballadores de forma directa, i a un nombre similar de proveïdors. La plantilla considera que es tracta d’un expedient de regulació d’ocupació encobert, disfressat amb la permissivitat que atorga la mobilitat geogràfica (article 40 de l’Estatut dels Treballadors).

El comitè ha convocat una concentració el proper dimarts, 16 de juliol, a les 15 hores, davant la seu de l’empresa (c. de Caracas, 5, barri del Bon Pastor) per reclamar un nou pla de viabilitat per mantenir l’activitat a Barcelona.