Perquè accediràs a serveis i informació claus

• Facilitem als nostres afiliats i afiliades setmanalment tota la informació sobre les accions i campanyes que realitza el sindicat, les mobilitzacions generals i dels diferents sectors, les principals notícies de l’actualitat política i econòmica que ens afecten. Perquè la informació és necessària per saber, per defensar-se, per actuar.
  • Setmanalment editem el butlletí Les Notícies digital, i mensualment Les Notícies del delegat. També informem a través del web www.ugt.cat, de les xarxes socials i del nostre canal audiovisual per internet, Canal UGT (www.canalugt.tv).
  • Perquè podràs gaudir de millores per al teu poder adquisitiu en diferents serveis i oci. És la força que ens dóna ser molts i moltes.
  • Perquè creiem que la formació és una oportunitat per als treballadors i les treballadores. Per això oferim formació ocupacional, continuada i sindical a través del nostre Institut per al Desenvolupament de la Formació i l’Ocupació (IDFO).
  • Perquè tindràs l’oportunitat d’accedir a un habitatge a preu assequible, participant en la nostra cooperativa d’habitatge social.
  • Perquè t’oferim tota la informació del sindicat a través del X@T – Xarxa d’Atenció al Treballador, un servei d’atenció centralitzat per resoldre al moment els teus dubtes (902 10 00 58 / xat@catalunya.ugt.org).
Posted in Raons per afiliar-se