Perquè treballem per a tots els col·lectius

• Si ets treballador o treballadora per compte propi, la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya) és la teva organització. Perquè els autònoms també són treballadors i la UGT de Catalunya es preocupa pels seus interessos. La CTAC és la primera organització d’autònoms de Catalunya, amb 33.000 afiliats i afiliades.
  • Si ets nouvingut o nouvinguda, l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC – UGT de Catalunya) és el teu referent. Perquè disposem d’una organització especialitzada en atenció i assessorament a les persones immigrades tant en aspectes laborals com legals o socials. El 2011, l’AMIC va atendre més de 37.400 consultes.
  • Si tens fins a 32 anys, l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya és el teu espai d’informació i de participació dins el sindicat. Perquè una de les principals víctimes d’aquesta crisi és la gent jove. A casa nostra, gairebé la meitat dels i les joves no té feina i la precarietat laboral d’aquest col·lectiu no fa més que augmentar. L’Avalot és el primer sindicat juvenil del país, amb més de 62.000 afiliats i afiliades, un 35,9% de la gent afiliada a la UGT de Catalunya.
  • Si ets dona, la UGT de Catalunya és el teu sindicat. La participació de les dones a la nostra organització creix any rere any, fins arribar actualment a les 58.976 afiliades, un 33,98% del total. El nostre sindicat disposa d’un Servei d’Informació, Assessorament i Mediació per a la Dona (SIAM), sobre desigualtats de gènere en l’àmbit laboral i familiar.
Posted in Raons per afiliar-se