Perquè som representatius

• Perquè amb 174.000 afiliats i afiliades som una de les organitzacions socials més representatives i importants de Catalunya. Cap altra entitat té la nostra base social. Molts treballadors i treballadores ja han fet el pas!
  • Perquè tenim representació a més de 10.800 empreses, amb gairebé 25.000 delegats i delegades escollits directament pels treballadors i les treballadores del nostre país.
  • Perquè la nostra organització és àmplia i democràtica. A les eleccions sindicals a les empreses, els dos sindicats majoritaris a Catalunya sumem més de 693.000 vots dels treballadors i les treballadores. El partit del Govern va obtenir en les darreres eleccions al Parlament de Catalunya 1.198.010 vots, i el principal partit de l’oposició, 570.361. A les eleccions sindicals participen més del 70% dels treballadors assalariats. La participació a les darreres eleccions al Parlament de Catalunya no va arribar al 60%.
  • Perquè aquesta força obliga el Govern i les administracions a reconèixer-nos com un dels principals interlocutors econòmics i socials.
Posted in Raons per afiliar-se