Ajornada la vaga a la sanitat concertada per la reobertura de la mesa de negociació i el reconeixement del conveni com l’únic instrument legítim per establir les condicions del sector

Davant la convocatòria de vaga sectorial a l’àmbit de la sanitat concertada (SISCAT) per als dies 3, 4 i 5 d’abril, aquesta tarda se’ns ha comunicat la  convocatòria de la mesa negociadora del conveni col·lectiu de forma immediata, així com el reconeixement del conveni com l’únic instrument legítim per a establir les condicions del sector i la protecció de l’eficàcia dels acords que ja consten al conveni, principal reivindicació que van motivar l’origen d’aquest conflicte.

Per aquest motiu i amb l’objectiu de trobar solucions en el marc de la negociació col·lectiva estatutària, els sindicats convocants de la vaga (UGT, CCOO i SATSE) hem decidit ajornar-la als dies 18, 19 i 20 de juny i donar-nos aquest marge de temps per restablir ponts.

Per tant, queda desconvocada també la concentració de demà al matí davant de l’Hospital de Sant Joan de Déu.