Ajuntaments del Barcelonès Nord aproven declaracions institucionals de suport als treballadors i les treballadores de Nissan

A través del seus grups municipals, els ajuntaments de Badalona, Sant Adrià del Besós, Montgat i Tiana han aprovat en els darrers dies declaracions institucionals de suport als treballadors i les treballadores de Nissan, després que dijous passat la companyia japonesa comuniqués la decisió de cessar la seva activitat industrial a Catalunya tancant les seves plantes de Zona Franca, Montcada i Sant Andreu de la Barca abans no finalitzi el 2020.

En aquestes declaracions els consistoris donen suport a les ja manifestades per la UGT i CCOO del Barcelonès Nord i reiteren el seu suport a la plantilla alhora que demanen a la direcció de Nissan que es replantgei les nefastes conseqüències de la seva decisió i, en aquest sentit, demanen una solució que permeti el manteniment de l’ocupació, tant directa com indirecta. Així mateix insten a totes les institucions als governs català i estatal a promoure totes les accions necessàries per interpel·lar la direcció de Nissan perquè mantingui actives les plantes de fabricació de Nissan i l’ocupació que en depèn.