Alerta, estafa a Colombia utilitzant el nostre nom

ALERTA ESTAFA COLOMBIA

Nuestro sindicato quiere alertar a sus afiliados y afiliadas de una estafa que se está produciendo en Colombia utilizando el nombre de UGT de Catalunya de manera fraudulenta e ilegal.

Las hojas informativas detectadas invitan a los trabajadores del transporte de carga a participar en unos cursos profesionales para trabajar en España,  a través de un presunto convenio UGT-SINGROTH para la formación a nivel europeo. Se identifica SINGROTH (Sindicato Nacional  de Gremio de Operadores y Transportadores de Hidrocarburos) como “organización sindical perteneciente a la federal de UGT” y se indica a los interesados que todos los trámites de homologación en España –formación, licencia de conducción y traslado para su contratación por empresas en Catalunya- serán a cargo de UGT. Para poder aspirar a esta  convocatoria, se exigen costes de tramitación, validación y afiliación.

DESDE UGT DE CATALUNYA QUEREMOS DEJAR CONSTANCIA ESTAS INFORMACIONES SON FALSAS: NO AVALAMOS NINGÚN TIPO DE RELACIÓN CON EL PRESUNTO SINDICATO SINGROTH DE COLOMBIA Y SOMOS TOTALMENTE  AJENOS A LA FORMACIÓN QUE ÉSTE ANUNCIA. SIMULTÁNEAMENTE, NUESTRO GABINETE JURÍDICO HA INICIADO LAS MEDIDAS LEGALES PERTINENTES PARA DENUNCIAR ESTA SITUACIÓN.

Os ajuntamos las informaciones publicadas para que tengáis constancia de ellas.

ALERTA ESTAFA COLÒMBIA

El nostre sindicat vol alertar els seus afiliats i afiliades d’una estafa que s’està produint a Colòmbia utilitzant el nom de la UGT de Catalunya de manera fraudulent i il·legal.

Els fulls informatius detectats conviden els treballadors de transport de càrrega a participar d’uns cursos professionals per treballar a l’Estat espanyol, a través del presumpte conveni UGT-SINGROTH per a la formació en l’àmbit europeu. S’identifica SINGROTH (Sindicato Nacional de Gremio de Operadores y Transportadores de Hidrocarburos) com a “organització sindical pertanyent a la federal de la UGT” i s’indica als interessats que tots els tràmits d’homologació a l’Estat espanyol -de formació, llicència de conduir i els trasllat per a la seva contractació en empreses a Catalunya- seran a càrrec de la UGT. Per poder aspirar a la convocatòria, s’exigeixen despeses de tramitació, validació i afiliació.

DES DE LA UGT DE CATALUNYA VOLEM DEIXAR CONSTÀNCIA QUE AQUESTES INFORMACIONS SÓN FALSES: NO AVALEM CAP TIPUS DE RELACIÓ AMB EL PRESUMPTE SINDICAT SINGROTH DE COLÒMBIA I SOM TOTALMENT ALIENS A LA FORMACIÓ QUE ANUNCIA. ALHORA, EL NOSTRE GABINET JURÍDIC JA HA INICIAT LES MESURES LEGALS CORRESPONENTS PER DENUNCIAR AQUESTA SITUACIÓ.

Us adjuntem les informacions publicades perquè en tingueu constància.

Cartell amb l'oferta de formació fraudulenta

Cartell amb l’oferta de formació fraudulenta