AMIC participa a la Trobada BCN Ciutat Diversa 2018

El proper diumenge 4 de novembre, l’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC-UGT de Catalunya) participarà a la Trobada BCN Ciutat Diversa, organitzada pel Consell Municipal d’Immigració de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.

Una diada festiva i reivindicativa adreçada a tota la ciutadania per mostrar, compartir i gaudir la diversitat de la nostra ciutat.

Visita l’estand d’AMIC-UGT a la Carpa d’Acollida!

A l’escenari i a les diferents carpes o espais hi trobareu més de 80 activitats: actuacions musicals, teatre, col·loquis, exposicions, tallers, jocs interactius… per a infants i adults, i molt més!

Hi haurà la biblioteca vivent, i també una Jornada, a la carpa Auditori, amb taules rodones i un audiovisual sobre el tema central: persones immigrades i discriminació en el dret a l’habitatge. Una problemàtica que afecta tota la població i que té unes implicacions específiques en el cas de persones d’origen divers per la seva condició migrant.

A les 18.30 hores la cercavila cridarà a la lectura del Manifest: “Pel dret a un habitatge digne i sense discriminacions. A Barcelona, hi cabem totes”.

Consulta aquí tot el programa.

Us convidem a aquesta jornada festiva i reivindicativa!

Diumenge 4 de novembre, des de les 11 fins a les 19 hores a l’Arc de Triomf.

T’hi esperem!