AMIC-UGT organitza una jornada de reflexió sobre el dret de vot de les persones immigrades

treballador-inmigrant3

Josep M. Àlvarez inaugura la jornada, en la que participaran representants dels grups parlamentaris i d’entitats d’immigrants. Raquel Gil, presidenta d’AMIC-UGT, clausurarà la jornada

Amb motiu de les properes eleccions municipals del 22 de maig de 2011, L’AMIC-UGT de Catalunya organitza demà la jornada de reflexió “Avançar en drets polítics de la població estrangera”.

La jornada vol posar sobre la taula les reivindicacions de les persones immigrades, i del sindicat, entorn a la participació ciutadana en aquest país. Volem obrir un espai per a la reflexió i el debat entre els representants dels partits polítics, les entitats i els assistents a la jornada, sobre el dret al sufragi en la societat d’acollida, perquè considrem necessari continuar trballant per aconseguir la igualtat de drets i oportunitats per a totho, i perquè el dret a vot de les persones immigrades és una qüsetió pendent que s’hauria de solucionar. Tanmateix, a través de la jornada podrem conèixer de primera mà les propostes polítiques en matèria d’immigració a Catalunya.

La jornada compta també amb el suport de FEDELATINA (Federació d’Entitats Llatinoamericanes de Catalunya), l’Associació ADIB BILADI de Tarragona, Associació Cultural Romanesa de Lleida “Miorita” i l’Associació Camí per la Pau.

En aquest enllaç podeu consultar el programa complet de la jornada “Avançar en drets polítics de la població estrangera”.