AMIC – UGT promou un manifest en defensa de la llei d’acollida

treballador-inmigrant3
Una cinquentena d’entitats s’han adherit a l’escrit, que s’ha enviat avui a la defensora del poble en funcions i a la Generalitat

L’Associació d’Ajuda Mútua d’Immigrants a Catalunya (AMIC – UGT de Catalunya) ha promogut la redacció d’una manifest en defensa de la llei d’acollida de les persones immigrades i retornades a Catalunya, al qual s’han adherit una cinquantena d’entitats.

Les organitzacions signants del manifest ens oposem al recurs promogut per la defensora del poble en funcions, María Luisa Cava de Llano, ja que la llei és el resultat d’un ampli debat en el qual les entitats d’immigrants, així com d’altres agents socials i sindicals, vam participar de forma activa. Finalment, la llei d’acollida va ser consensuada i aprovada al Parlament de Catalunya amb un 90% dels vots.

El manifest s’ha enviat avui a la defensora del poble en funcions i a la Secretaria d’Immigració de la Generalitat de Catalunya.

Manifest i llistat d’entitats 23.26 Kb