Aquest cap de setmana se celebra a Barcelona el Fòrum d’Alternatives a l’Atur, la Pobresa i la Desigualtat

forum-pobresaLa UGT de Catalunya organitza un taller sobre dona i bretxa salarial i participa en la presentació de la campanya per una setmana laboral de 30 hores

La UGT de Catalunya forma part del grup promotor del Fòrum d’alternatives a l’atur, la pobresa i la desigualtat, que tindrà lloc a Barcelona els dies 24, 25 i 26 d’abril a la Universitat Pompeu Fabra (c. de Ramon Trias Fargas, 25-27).

Els objectius del fòrum, a més d’aprofundir en les dimensions de l’atur, la pobresa i la desigualtat, conèixer les seves causes i els seus responsables, és avançar mitjançant el diàleg i el debat de les organitzacions, moviments i plataformes socials participants en la recerca de solucions i alternatives al “desordre” econòmic, social i polític existent, així com organitzar el suport a les accions i iniciatives d’acció i mobilització que s’acordin en el marc dels tallers i seminaris, sempre amb el lema de “rescatar les persones” i la finalitat de construir una societat més justa, igualitària, solidària i democràtica.

Dins del fòrum, el nostre sindicat organitza el taller “Dona, pobresa i bretxa salarial”, dissabte de 12 a 14 hores. També dissabte, de 16 a 18 hores, participem en la presentació de la Campanya per la setmana laboral de 30 hores sense rebaixa salarial.

Podeu consultar la programació a:

www.forumaturpobresaidesigualtat.org