Aquest dijous vaga al sector del Lleure

lleureRuta d’activitats davant de les patronals del sector i a les 17 hores concentració a la Plaça Sant Jaume

El sector del lleure continua amb la lluita per la immobilització de les patronals en les negociacions, pel bloqueig del conveni col·lectiu. Després dels dos dies d’aturades i la vetlla per la mort del conveni del sector a la Plaça Sant Jaume la proposta de la patronal continua sent una congelació salarial al 2014 i al 2015 un augment del 0,5%. L’última proposta posada sobre la taula va ser un augment al setembre del 2014 del 0,25% i altre increment del 0,25% al 2015.

L’actitud de la patronal és immobilista i per això, demà, 6 de març es farà una vaga general del sector. El conveni del lleure educatiu afecta entre 25.000 i 30.000 professionals a Catalunya –depenent del moment de l’any- de menjadors escolars, acollida matinal i de tarda, activitats extraescolars, punts d’informació juvenil, ludoteques, casals i centres cívics, cases de colònies, escoles de natura, etc.

A continuació trobareu les activitats que es faran durant el dia de demà per mostrar l’inconformisme dels treballadors i les treballadores del sector del lleure amb les clàusules que vol pactar la patronal.

10 hores: Concentració davant de l’Associació Catalana d’Empreses del Lleure, ACELLEC. C/Vallirana, 69.

11.30 hores: Concentració davant de la Confederació. Via Laietana, 54.

12.30 hores: Concentració davant de l’Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya, ACCAC. Portal de l’Àngel,7 / Plaça Carles Pi i Sunyer,10.

12.30 hores: Xerrada “La importància del Conveni Col·lectiu”. Portal de l’Àngel,7 / Plaça Carles Pi i Sunyer,10. Davant de l’ACCAC.

14 hores: Dinar col·lectiu a la Plaça Rei (“Porta’t l’entrepà”).

15.30 hores: Cafè – debat a la Plaça Rei.

17.00 hores: Concentració a la Plaça Sant Jaume.