Aquest dimecres concentracions per reclamar increments salarials als convenis col·lectius

cartell-14JJornada de mobilització per la negociació col·lectiva, l’ocupació de qualitat i els drets socials a Barcelona, Girona i Tarragona

Demà dimecres, 14 de juny, la UGT i CCOO de Catalunya hem convocat noves mobilitzacions en defensa de la negociació col·lectiva i per reivindicar increments salarials i ocupació de qualitat. Cal recordar que la patronal manté bloquejat l’Acord Estatal de Negociació Col·lectiva (AENC) i es nega a pactar uns increments salarials justos després de la important pèrdua de poder adquisitiu que hem patit els treballadors i les treballadores aquests anys de crisi.

A Barcelona la concentració tindrà lloc a les 12 hores davant de la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), on representants sindicals de diverses empreses i sectors en conflicte explicaran les seves reivindicacions: transport de mercaderies i logística de Barcelona, neteja, hostaleria, Ferrovial, Correus, dependència, empleats públics de la Generalitat, conveni de perfumeries, empreses auxiliars de les centrals nuclears i càrnies. Finalment intervindran el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Abans de la mobilització, a les 11.45 hores, Ros i Pacheco atendran els mitjans de comunicació.

També s’han convocat concentracions a les 11.30 hores a Girona (davant la seu de la patronal FOEG, c. de Bonastruc de Porta, 12) i a Tarragona (davant la patronal CEPTA, av. Roma, 7).

14j: increment salarial als convenis col·lectius, ja!

DIA: dimecres, 14 de juny de 2017.

HORA: a les 11.45 hores, declaracions. A les 12 hores, concentració i  intervencions.

LLOC: davant la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32, Barcelona).