Aquest proper dilluns s’inicien les 15 jornades de vaga a Iberia

elpratAquesta setmana, vaga de dilluns a divendres

Aquest dilluns, 18 de febrer, tindrà lloc la primera de les 15 jornades de vaga convocades pel comitè d’Empresa d’Iberia com a mesura de protesta per l’anunci de la companyia d’acomiadar 3.807 treballadors i treballadores, el 19% del total de la plantilla; i la rebaixa de més d’un 30% del salari per la resta dels treballadors i les treballadores.

Les 15 jornades de vaga convocades seran del 18 al 22 de febrer; del 4 al 8 de març; i del 18 al 22 de març.

Coincidint amb les aturades d’aquesta setmana, el Comitè de Vaga ha decidit convocar diverses accions reivindicatives a Barcelona:

Dilluns 18 de febrer – 12 hores, concentració davant dels mostradors d’Iberia. Terminal 1 Aeroport del Prat.

Dimecres 20 – 17 hores, concentració davant la seu d’Iberia a Barcelona (Tarragona, 161). Posterior manifestació fins a la plaça Espanya.

Divendres 22 – 12 hores, concentració i manifestació T1 Aeroport del Prat, davant mostradors d’Iberia. Posterior manifestació per recinte terminal.