Assemblea a Sant Boi de Llobregat sobre el present i el futur de les pensions

jubilats-maniHi intervindrà, entre d’altres, Mari Carmen Barrera, secretària de Polítiques Socials, Ocupació i Seguretat Social de la UGT Confederal

La UGT de Catalunya organitza demà dijous, 6 d’abril, a Sant Boi de Llobregat una assemblea sota el lema “Per unes pensions dignes: ara i en el futur!”.

Aquest acte s’emmarca en la campanya que manté la UGT per defensar, tant a la mesa del diàleg social amb el  Govern de l’Estat com al carrer, el sistema públic de pensions, amb prestacions dignes i revaloritzades segons el cost de la vida per evitar la pèrdua de poder adquisitiu permanent de les persones pensionistes.

La pensió mitjana a Catalunya és de 945 euros mensuals i gairebé la meitat d’aquestes prestacions al nostre país estan per sota del SMI. Des de la reforma del 2013 l’Estat només ha revaloritzat les pensions un 0,25% anual (això significa una pujada de només 8,90 euros des de llavors per a una pensió mitjana). Només l’any passat els preus van augmentar a Catalunya un 1,9%.

A l’assemblea, que s’iniciarà a las 10 hores, hi intervindran Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Llobregat; Carlos de Pablo, secretari comarcal de la UGT del Baix Llobregat; Laura Pelay, vicesecretària general de la UGT de Catalunya, i Mari Carmen Barrera, secretària de Polítiques Socials, Ocupació i Seguretat Social de la UGT.

Abans de l’inici de l’assemblea, a les 9.45 hores, Mari Carmen Barrera, Laura Pelay i Carlos de Pablo atendran els mitjans de comunicació.

Assemblea sobre pensions a Sant Boi de Llobregat

DIA: dijous, 6 d’abril de 2017.

HORA: a les 9.45 hores, atenció a mitjans. A les 10 hores, assemblea.

LLOC: Biblioteca Jordi Rubio i Balaguer (c. de Baldiri Aleu, 6, Sant Boi de Llobregat)