Assemblea conjunta de la UGT i CCOO de Catalunya prèvia a les manifestacions del cap de setmana contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials

La UGT i CCOO de Catalunya organitzen demà dimarts, 19 de novembre, una assemblea de delegats i delegades prèvia a les manifestacions d’aquest cap de setmana (el 22 a Tortosa, el 23 a Lleida i Tarragona, i el 24 a Barcelona i Girona) contra la reforma de les pensions, les retallades i els pressupostos antisocials del Govern de la Generalitat i de l’Estat.

L’assemblea tindrà lloc a Cotxeres de Sants a les 11.30 hores. Intervindran Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Isabel Martínez, secretària general de la Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya; Javier Pacheco, secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya; Amparo Burgueño, secretària general de la Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya, i Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya.

L’assemblea serà a les 11 hores a Cotxeres de Sants (c. de Sants, 79, Barcelona).