Assemblea conjunta de la UGT i CCOO i concentració pel bloqueig de la negociació col•lectiva

manifestacioLa UGT de Catalunya i CCOO convoquen assemblea conjunta de delegats i delegades demà dimecres, 22 de gener, a les 10 hores, a la seu de CCOO (Via Laietana, 16, Barcelona) per parlar sobre el bloqueig patronal de la negociació col·lectiva. A l’assemblea intervindran Camil Ros, secretari de Política Sindical de la UGT de Catalunya; José Cachinero, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i representants de sectors amb el conveni bloquejat, com el transport de mercaderies per carretera de Barcelona i Girona, el metall de Barcelona, el lleure educatiu o diferents mitjans de comunicació.

Després de l’assembleaels assistents marxaran fins a la seu de la patronal Foment del Treball com a protesta. Cap a les 11.30 hores, davant de Foment, hi intervindran el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Assemblea i concentració conjunta UGT i CCOO de Catalunya

DIA: dimecres, 22 de gener de 2013

HORA: Assemblea a les 10.00 hores. A les 11.30 hores atenció als mitjans de comunicació davant de la seu de la patronal Foment del Treball dels secretaris general, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego.

LLOC
: L’assemblea serà a la seu de CCOO (Via Laietana, 16, Barcelona).