Assemblea de delegats de la UGT i CONC sobre la vaga del 22M a l’ensenyament

Abans de l’assemblea, a les 11 hores, Roser Font i Montse Ros oferiran una roda de premsa a l’EOI de Drassanes

La UGT de Catalunya i la CONC han convocat demà divendres, 18 de maig, a les 11.30 hores, una assemblea de delegats i delegades de tots els nivells i sectors educatius a l’Escola Oficial d’Idiomes de Barcelona – Drassanes.

El 22 de maig està convocada una jornada de vaga de tots els treballadors i treballadores de  l’educació catalana en el marc d’una jornada de vaga estatal contra les retallades al sistema educatiu. La  convocatòria està destinada als col·lectius de professionals de l’educació pública catalana des del 0-3 fins a la FP i la universitat. També estan convocats els treballadors i treballadores del sectors que donen suport a l’educació i el lleure educatiu.

Abans de l’assemblea, a les 11 hores, Roser Font, secretària general de la Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya, i Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament de la CONC, oferiran una roda de premsa.

Assemblea delegats ensenyament UGT de Catalunya i CONC

DIA: divendres, 18 de maig de 2012
HORA: a les 11 hores, roda de premsa; a les 11.30 hores, assemblea.
LLOC: Escola Oficial d’Idiomes Barcelona – Drassanes (Avda. de les Drassanes, 14, Barcelona).