Assemblea de delegats de UGT i CCOO de Lleida sobre la vaga general del 14-N

cartell 14N catala

La UGT i CCOO de Lleida han convocat demà dimarts, 30 d’octubre, una assemblea de delegats i delegades amb motiu de la vaga general del 14 de novembre. A l’assemblea hi intervindran el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep Maria Àlvarez, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

A les 10.45 hores, Àlvarez i Gallego atendran els mitjans de comunicació presents. Els mitjans que ho vulguin podran prendre imatges de l’assemblea, que començarà a les 11 hores.

La Confederació Europea de Sindicats (CES) ha convocat el proper 14 de novembre una Jornada de Lluita i Solidaritat a tot Europa contra les polítiques d’austeritat que estan enfonsant el continent en l’estancament econòmic i la recessió, així com el continu desmantellament del model social europeu. A casa nostra la UGT i CCOO, amb el suport de la Plataforma Prou Retallades!, hem convocat una vaga general que serà laboral, social i de consum per rebutjar les retallades de drets socials i laborals del Govern del PP, del Govern de la Generalitat i de les institucions europees. Aquestes mesures, lluny de restablir la confiança, només agreugen els desequilibris i creen injustícies.

Assemblea a Lleida sobre la vaga general 14-N

DIA: dimarts, 30 d’octubre.
HORA: a les 10.45h, declaracions. A les 11h, assemblea.
LLOC: vestíbul de la sala d’actes de l’edifici dels sindicats, planta baixa (Avgda. Catalunya, 2, Lleida).