Assemblea de delegats del sector carni per la paralització de la negociació del conveni

carnicaDesprés de l'assemblea, a les 12.30 h, els delegats es manifestaran fins a la seu de la patronal FECIC

La UGT de Catalunya i CCOO han convocat demà divendres, 26 d'octubre, a les 11 hores, una assemblea de delegats i delegades del sector carni de Catalunya, després que s'hagin paralitzat les negociacions del nou conveni estatal del sector.

Entre les propostes sindicals que la patronal rebutja destaquen els increments salarials per sobre de l'IPC o la incorporació al conveni de la Llei d'Igualtat. Per la seva banda, la patronal pretén buidar de contingut la revisió salarial i suprimir l'article sobre el plus de soroll, que el darrer conveni incorporava.

Un cop finalitzada l'assemblea, a les 12.30 hores, s'iniciarà una manifestació que es dirigirà fins a la seu de la patronal Federació Catalana d'Indústries de la Carn – FECIC (Ronda de Sant Pere, 19-21, Barcelona).

A més, us recordem que els propers dies 5 i 6 de novembre hi ha convocades dues jornades de vaga al sector.

ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ DELEGATS SECTOR CARNI

DIA26 d'octubre de 2007

ASSEMBLEA: a les 11 hores, a la Sala d'actes de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa – Barcelona).
MANIFESTACIÓa les 12.30 hores, fins a la seu de la patronal FECIC (Ronda de Sant Pere, 19-21, Barcelona).

{mxc}