Assemblea de delegats/des per explicar el contingut del II Acord per a la millora de l’ocupació pública

El proper 5 d’abril, a les 10 hores, es celebrarà una assemblea de delegats i delegades de la FeSP-UGT de Catalunya, a l’espai Francesca Bonnemaison (carrer Sant Pere Més Baix, 7 de Barcelona), on s’explicarà el contingut del II Acord per a la millora de l’ocupació pública i de les condicions de treball (2018-2020).  En aquesta assemblea assistirà el secretari general de laFederació de Serveis Públics de la UGT a nivell estatal, Julio Lacuerda.

La millora de la situació econòmica i pressupostària i el reconeixement de l’aportació que ha suposat el treball dels empleats i empleades al servei de les administracions públiques per haver aconseguit aquesta situació, condueixen a un escenari en el qual s’articula un acord de caràcter global i plurianual, que recull mesures en matèries de millora de l’ocupació pública, de condicions laborals, i millores retributives, i de reposició i impuls de la negociació col·lectiva en l’àmbit de cada administració amb competències en els serveis públics.