Assemblea de la plataforma Prou Retallades i d’altres plataformes i col•lectius per coordinar les mobilitzacions de la setmana vinent

Durant tota la setmana hi haurà accions contra les polítiques de retallades socials i laborals europees, espanyoles i catalanes

La Plataforma Prou Retallades ha convocat demà dissabte, 8 de juny, a les 11.30 hores al Centre Cívic Fort Pienc de Barcelona, una assemblea amb diferents plataformes, moviments, sindicats, col·lectius i entitats veïnals per coordinar les mobilitzacions que tindran lloc durant la setmana vinent contra les polítiques de retallades que estan aplicant els Governs de l’Estat i de la Generalitat al dictat de la troika europea. La setmana finalitzarà amb una manifestació el diumenge, 16 de juny, al matí a Barcelona.

En les properes setmanes poden concretar-se les noves exigències de Brussel·les a l’Estat espanyol en matèria de pensions o de pujada d’impostos a les classes populars, així com els pressupostos i el marge de dèficit autonòmic, que determinaran l’abast de les properes retallades de serveis públics a la ciutadania. A més, la Confederació Europea de Sindicats (CES) ha convocat durant la setmana del 8 al 16 de juny unes jornades de lluita contra la política d’austeritat de la Unió Europea.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, participaran a l’assemblea i atendran els mitjans de comunicació abans que comenci la trobada.

Reunió coordinació mobilitzacions setmana 10 juny

DIA: dissabte, 8 de juny de 2013

HORA: 11.30 hores

LLOC: Centre Cívic Fort Pienc (Plaça Fort Pienc, 1, Barcelona).