Assemblea de la Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya

11Demà dimarts, 24 de novembre, la UGT de Catalunya celebrarà l’assemblea de la Regió Metropolitana del sindicat. En aquesta assemblea s’escollirà la delegació que representarà la Regió Metropolitana en el proper congrés de la UGT de Catalunya, que se celebrarà  del 6 al 8 d’abril de 2016.

La secretària de l’Àrea Metropolitana de la UGT de Catalunya, Mari Carmen Villarrazo, inaugurarà l’assemblea. El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, hi intervindrà a partir de les 10:45 hores. Abans de l’inici de l’assemblea, a les 10:15 hores, atendrà els mitjans de comunicació assistents.

A més, demà, de 10 a 18 hores, la seu de Rambla Santa Mònica serà un dels punts de votació presencial perquè els delegats i delegades que encara no ho hagin fet telemàticament puguin participar del referèndum per ratificar, si així ho desitgen, el 4t Acord Interprofessional de Catalunya i el manifest de la UGT de Catalunya per a les Eleccions Generals del 20 de desembre.

Assemblea Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya

DIA: 24 de novembre.
HORA: 10:15, atenció als mitjans. 10:45 (aprox), intervenció Josep M. Àlvarez.
LLOC: Sala d’Actes de la UGT de Catalunya. Rambla de Santa Mònica, 10. Barcelona.