Assemblea i acció reivindicativa de la plantilla de Parcs i Jardins contra els continus incompliments del conveni col·lectiu

parcsijardinsDesprés de l’assemblea, els treballadors i les treballadores es manifestaran fins a la seu de Convergència i Unió

El Comitè d’Empresa de Parcs i Jardins –format per la UGT, CCOO, CGT i USOC- ha convocat per a demà, dimecres 18 de març, a les 13 hores, una assemblea de treballadors i treballadores a l’Espai Jove La Fontana (Gran de Gràcia, 190) per tractar els continus incompliments del conveni col·lectiu i dels acords signats.

Després de l’assemblea, que durarà aproximadament mitja hora, els treballadors i les treballadores de Parcs i Jardins es manifestaran pel carrer Torrent de l’Olla fins arribar a la seu de Convergència i Unió (Còrsega, 331) –hora prevista d’arribada: 14 hores-, on es realitzaran diverses accions reivindicatives per denunciar el deteriorament que pateix el verd públic de la ciutat, que s’ha agreujat notablement durant els darrers anys degut a la manca de personal. Amb el govern de CiU al Consistori barcelonès, la plantilla de Parcs i Jardins s’ha reduït en més de 100 persones.

El Comitè també vol denuniar els continus incompliments del conveni col•lectiu i dels acords signats, que ens obliguen a interposar denúncies davant la Inspecció de Treball; els incompliments dels plecs de condicions de les contractes de serveis externalitzats i la manca de control i de transparència sobre aquestes, que han donat lloc a una denúncia davant la Generalitat de Catalunya.

Aquesta acció s’emmarca dins la Campanya contra el deteriorament del verd públic, per la realització de l’Oferta Pública d’Ocupació i pel compliment del Conveni Col•lectiu i els acord signats a Parcs i Jardins de Barcelona.

Assemblea i manifestació treballadors Parcs i Jardins
DIA: 18 de març.
HORA: Assemblea a les 13 hores. Manifestació a partir de les 13:30 hores per arribar a.
LLOC: Assemblea a l’Espai Jove La Fontana (Gran de Gràcia, 190). Manifestació fins a la seu de CiU (Còrsega, 331). Barcelona.