Assemblea “Present i futur de les pensions. Defensem-les!”

pensions4
Portem molts anys escoltant que les pensions perillen i no parem de veure com la Seguretat Social està rebent continus atacs per a reduir la despesa en pensions. Per a la UGT de Catalunya aquests atacs són deliberats per ficar mà en els ingents recursos econòmics de la Seguretat Social i potenciar que la ciutadania contracti plans privats de pensions.

L’objectiu d’aquest acte és plantejar els arguments en defensa del nostre sistema públic de pensions i realitzar propostes per assegurar la viabilitat del nostre sistema públic de pensions

La defensa de les pensions no és una qüestió que únicament concerneix a les persones pensionistes o en edats pròximes a la jubilació, sinó que ens afecta a totes les persones indiferentment de l’edat.És per això que us esperem a totes i a tots.

A l’Assemblea participarà el nostre Secretari General, Camil Ros, el Secretari General de la Unió de Jubilats i Pensionistes, Manel Gómez, la Vicesecretària General de l’Àrea Externa, Laura Pelay, i la Secretaria de Polítiques Socials, Enriqueta Durán.

Dia, hora, lloc
Dijous 29 de setembre, 10:45h