Assemblea sindical transfronterera – CSIR Piremed

CSIR5El passat dia 5 de juliol, a Toulouse, la CSIR Piremed va celebrar la seva assemblea bianual per renovar els càrrecs de la seva direcció. Més de 50 sindicalistes de les principals organitzacions sindicals catalanes, occitanes i andorranes van participar en aquest acte on es va acordar continuar treballant per enfortir el diàleg social i eliminar els obstacles, eminentment de caràcter fiscal i laboral, que encara existeixen per als treballadors fronterers.

La delegació de la UGT de Catalunya va estar representada per delegats del sector de transports i sanitari, alguns dels més afectats per aquesta situació.

Així mateix, la UGT de Catalunya es congratula de la creació sota els auspicis de la Confederació Europea de Sindicats (CES), d’un nou CSIR, l’anomenat CSIR Sud, entre les regions d’Andalusia i Gibraltar, que té per objectiu assegurar la mobilitat en condicions dignes de més de 10.000 treballadors a banda i banda de la frontera.