Assemblea sobre pensions a Sant Boi de Llobregat

cartell-6-abril

El proper dijous, 6 d’abril, la UGT de Catalunya organitza a Sant Boi de Llobregat una assemblea sota el lema “Per unes pensions dignes: ara i en el futur!”.

Aquest acte s’emmarca en la campanya que manté la UGT per defensar, tant a la mesa del diàleg social amb el  Govern de l’Estat com al carrer, el sistema públic de pensions, amb prestacions dignes i revaloritzades segons el cost de la vida per evitar la pèrdua de poder adquisitiu permanent de les persones pensionistes. Recordem que:

• La pensió mitjana a Catalunya és de 945 euros mensuals.
  • Gairebé la meitat de les pensions catalanes estan per sota del SMI.
  • Les dones tenen una pensió mitjana un 40,5% inferior a la dels homes.
  • Des de la reforma del 2013 l’Estat només ha revaloritzat les pensions un 0,25% anual (això significa una pujada de només 8,90 euros des de llavors per a una pensió mitjana). Només l’any passat els preus van augmentar a Catalunya un 1,9%.

A l’assemblea hi intervindran Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Llobregat; Carlos de Pablo, secretari comarcal de la UGT del Baix Llobregat; Laura Pelay, vicesecretària general de la UGT de Catalunya, i Mari Carmen Barrera, secretària de Polítiques Socials, Ocupació i Seguretat Social de la UGT.

Assemblea sobre pensions

DIA: dijous, 6 d’abril de 2017

HORA: 9.30 hores

LLOC: Biblioteca Jordi Rubio i Balaguer (c. de Baldiri Aleu, 6, Sant Boi de Llobregat)