Assemblees de la UGT sobre les noves mobilitzacions contra les retallades socials i laborals

mani-29S

La UGT de Catalunya organitza demà dimarts, 30 de novembre, tres assemblees territorials de delegats i delegades per informar de les properes mobilitzacions (15 i 18 de desembre) contra la reforma laboral, la congelació de les pensions i l’ampliació de l’edat de jubilació. D’aquesta manera, el nostre sindicat continua amb les mobilitzacions iniciades amb la vaga general del 29-S contra la retallada de drets socials i laborals del Govern, sota el lema “Així, no. Continuem la lluita!”.

Una de les assemblees tidrà lloc a les 10.30 hores a Badalona, a la seu de la UGT (c. de Miquel Servet, 211, interior de la plaça), i comptarà amb les intervencions de Camil Ros, secretari de Política Sindical de la UGT de Catalunya; Mari Carmen Villarrazo, secretària de la Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya, i Felipe Barrera, secretari comarcal de la UGT del Barcelonès Nord.

També al matí, a les 11 hores, hi haurà assemblea de delegats i delegades a Tarragona, concretament al Centre Cívic de la Pobla de Mafumet (Av. de la Generalitat, 20), amb la participació de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, i Jordi Salvador, secretari general de la UGT de Tarragona.

Josep M. Àlvarez també intervindrà a la tarda, a les 18 hores, en una assemblea a la seu de la UGT de Tortosa (c. de la Ciutadella, 13), on l’acompanyarà el secretari general del sindicat a les Terres de l’Ebre, Wifredo Miró.

En els propers dies se celebraran assemblees també a Mataró, Granollers, Viladecans, Lleida, Girona, Vic, Sabadell, Vilafranca del Penedès i Manresa.