Assemblees informatives sobre inclusió dels treballadors agraris al règim general Seguretat Social

treballaro-agrari
Les jornades seran dilluns, 12 de desembre, a Vilafranca del Penedès, i dimecres, 14 de desembre, a Lleida

A Catalunya, uns 30.000 treballadors agraris s’igualaran en drets, principalment prestacions, a la resta d’assalariats

La UGT, juntament amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, està organitzant assemblees per tot l’Estat espanyol per informar de la recent inclusió dels treballadors i treballadores del Règim Especial Agrari al Règim General de la Seguretat Social. A Catalunya, uns 30.000 treballadors i treballadores del sector agrari veuran millorar les seves condicions gràcies a aquest canvi, que els suposarà igualar-se en drets (principalment cotització i prestacions) a la resta dels assalariats i assalariades.

A Catalunya, la Federació d’Indústria i Treballadors Agraris (FITAG) de la UGT realitzarà dues jornades informatives: dilluns, 12 de desembre, a Vilafranca del Penedès (Barcelona), i dimecres, 14 de desembre, a Lleida. Abans de les assemblees s’oferiren sengles rodes de premsa.

Assemblea a Vilafranca del Penedès

DIA: dilluns, 12 de desembre de 2011
LLOC
: L’Escorxador (c. de l’Escorxador, 19)
HORA: a les 9.30 hores, roda de premsa. A les 10 hores, assemblea.
INTERVINDRAN
: Joan Moreno, responsable de Sector Agrari i Forestal de FITAG – UGT de Catalunya; Miguel Rodríguez, responsable de Medi Ambient de FITAG – UGT Estatal, i Mateo Albillos, director provincial de la Tresoreria de la Seguretat Social a Barcelona.

Assemblea a Lleida

DIA: dimecres, 14 de desembre de 2011
LLOC
: seu de la UGT a Lleida (Av. de Catalunya, 2)
HORA
: a les 10 hores, roda de premsa. A les 10.30 hores, assemblea.
INTERVINDRAN: Joan Moreno, responsable de Sector Agrari i Forestal de FITAG – UGT de Catalunya; Miguel Rodríguez, responsable de Medi Ambient de FITAG – UGT Estatal, i Soledad López, directora provincial de la Tresoreria de la Seguretat Social a Lleida.