Aturada i manifestació a BCN de la plantilla d’Alstom en defensa del seu conveni col·lectiu

alstomEl conveni ha decaigut com a conseqüència de la reforma laboral i la direcció aplica el del Metall de Barcelona, amb sous un 30% més baixos

La plantilla d’Alstom a la planta de Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) tornarà demà divendres, 14 de febrer, a fer una aturada i a manifestar-se a Barcelona per exigir a la direcció que reprengui la negociació del conveni d’empresa, que ha decaigut com a conseqüència de la reforma laboral i per la negativa de la plantilla a acceptar les condicions de l’empresa. Ara el conveni que l’empresa aplica als seus treballadors és el del Metall de la província de Barcelona, que suposa una rebaixa salarial d’un 30%.

La plantilla sortirà de Santa Perpètua en tren a les 9.30 hores i està previst que arribi a la Plaça Catalunya de Barcelona cap a les 10.15 hores. Des d’allà marxaran en manifestació fins al Departament d’Empresa i Ocupació (Passeig de Gràcia, 105).