Aturades al Centre de Tractament de Correus contra la retallada de drets laborals

La UGT i CCOO convoquem aturades per aquest dijous, 23 de setembre, per denunciar que des de l’1 d’agost Correus ha continuat retallant drets laborals, minvant el nombre d’autocars, punts de sortida i horaris d’anada i tornada del trajecte entre Barcelona i el CTA de Sant Cugat.

La UGT i CCOO convoquem demà dijous, 23 de setembre, aturades en el Centre de Tractament de Correus a Sant Cugat del Vallès, en els torns de matí, tarda i nit, com a mostra de rebuig a la modificació adoptada per part de la direcció de Correus pel que fa a la reducció del nombre d’autocars al CTA de Sant Cugat, i del CTA a Barcelona. Tanmateix rebutgem la modificació de dels horaris de sortida des de Barcelona al CTA i del CTA a Barcelona i la reducció de punts de sortida d’autocars de Barcelona al CTA de Sant Cugat del Vallès.Denunciem que la direcció de Correus incompleix amb l’acord del 3 de març de 2003 (Protocol d’Acord sobre els principis i els criteris per a la implantació del Pla d’Automatització de Catalunya), acord signat per la UGT i CCOO on s’estableix que qualsevol modificació pel que fa al nombre d’autocars (transport a càrrec de l’empresa), punts de sortida i horaris d’anada i tornada al CTA de Sant Cugat es negociaria amb les organitzacions sindicals signants de l’acord.