Aturades al sector de la fabricació de gelats per exigir un nou conveni sectorial

gelatsEls treballadors de Kalise Menorquina es concentraran demà, de 9 a 11 hores, davant la fàbrica – Convocada una vaga de 24 hores per al 5 de juliol

FITAG-UGT de Catalunya i la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya convoquen els treballadors i les treballadores del sector de la fabricació de gelats a aturades parcials els propers dies 28 de juny i 1 i 3 de juliol. Les aturades parcials seran de 9 a 11 hores, de 16 a 18h i de 2 a 4 de la matinada.>El divendres, 5 de juliol la vaga serà de 24 hores.

La patronal del sector de la fabricació de gelats no vol negociar ni acordar cap nou conveni col·lectiu per al sector. Després de gairebé 3 anys de negociació ha deixat ben clara quina és la seva voluntat: aprofitar la reforma laboral del PP per deixar que el conveni estatal sectorial de gelats decaigui i, per tant, desaparegui a partir del proper 8 de juliol.

En el marc d’aquestes mobilitzacions, els treballadors i les treballadores de Kalise Menorquina es concentraran demà de 9 a 11 a les portes de la fàbrica a Palau-Solità i Plegamans (Vallès Occidental) per mostrar el seu rebuig al bloqueig de les negociacions i exigir un nou conveni col·lectiu.