Aturats i sindicats denuncien el sector de la industria flequera per obligar a fer hores extres no remunerades

flequersPresentaran una denúncia davant la Inspecció de Treball demà dijous, 30 de maig, a les 12.45 hores

La Coordinadora d’Assemblees i Col·lectius de Desocupats i Desocupades de Catalunya, juntament amb la UGT de Catalunya, CCOO i IAC, presentaran demà dijous, 30 de maig, una denúncia davant la Inspecció de Treball perquè actuï al sector de la indústria flequera de la província de Barcelona.

Moltes empreses d’aquest sector estan obligant els seus treballadors i treballadores a realitzar hores extres (fins a 573 hores anuals més de les establertes al conveni col·lectiu) sense cap compensació salarial. Amb aquesta denúncia, les organitzacions demanaran a la Inspecció de Treball que penalitzi aquestes conductes il·legals i antisocials que, a més d’una explotació laboral, suposen la destrucció de desenes de milers de llocs de treball a Catalunya.

Per part de la UGT de Catalunya assistiran Raquel Gil, secretària de suport a les persones aturades, i Ana Berenguer, delegada del sector.

Denúncia hores extres al sector de la indústria flequera

DIA: dijous, 30 de maig de 2013

HORA: 12.45 hores

LLOC: Inspecció de Treball (Travessera de Gràcia, 303-311, Barcelona).