AVALOT celebra demà la VII assemblea nacional

Sota el lema “Prou! No volem ser una peça més de la precarietat”, els participants decidiran les línies de treball i escolliran els responsables de l’organització per als propers dos anys

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebra demà dissabte, 5 de febrer, la seva VII Assemblea Nacional, sota el lema “Prou! No volem ser una peça més de la precarietat”. Uns 150 joves (afiliats i afiliades a l’Avalot i a la UGT de Catalunya fins als 32 anys) assistiran a l’assemblea, l’espai de participació i de debat de l’organització, on s’ha d’aprovar la gestió d’aquest mandat, així com marcar les línies de treball i escollir els responsables per als propers dos anys.

L’assemblea de demà suposarà el comiat de Chakir el Homrani després de quatre anys com a portaveu nacional de l’Avalot.

La cloenda, que és la part pública de l’assemblea, començarà a les 19 hores amb la proclamació de la nova Coordinadora Nacional i comptarà amb les intervencions de:

• Víctor Albert, president del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya;
  • Òscar Riu, secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental, en representació de les unions territorials del sindicat.
  • Encarna Fernández, secretària general de la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya, en representació de les federacions del sindicat.
  • Antoni Reig, director general de Joventut de la Generalitat de Catalunya.
  • Portaveu nacional entrant de l’Avalot.
  • Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.

ACTE PÚBLIC DE LA VII ASSEMBLEA NACIONAL DE L’AVALOT

DIA
: dissabte, 5 de febrer de 2011
HORA: 19 hores
LLOC: Seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona). Sala d’Actes.