Benvinguda a la UGT de Catalunya

Salutacions company/a!
Benvingut al teu portal sindical!
Benvingut a la UGT de Catalunya!

jalvarezEm complau saludar-te des d’aquí, des del portal d’internet de la UGT de Catalunya. Una organització històrica compromesa amb els drets de tots els treballadors i treballadores de Catalunya. Un sindicat reivindicatiu, autònom i plural que lluita pel benestar social en coherència amb els valors democràtics, pilars del seu model d’acció

Tens al teu abast una eina de comunicació actual que respon a l’aposta del sindicat d’estar més aprop dels treballadors i treballadores, així com de la societat en general. Aquest instrument, la potencialitat del qual depèn de tu en bona part, pot oferir-te informació inmediata i global en forma de documents, serveis en línia, notícies actualitzades i diferents espais de participació on podràs realitzar les teves consultes i participar de forma oberta en fòrums temàtics del teu interès.

Aquest instrument vol ser també un recurs útil i eficaç per al conjunt d’ugetistes en la seva tasca diària als diferents centres de treball. Espero que l’ús d’aquest mitjà ens permeti optimitzar la nostra comunicació i així millorar el nostre servei i la resposta sindical.

Us convido a recórrer tots els racons d’aquest punt de trobada. Us demano que compartim l’ús i el perfeccionament d’aquesta eina, que és de tots i per a tots, d’acord amb els reptes de la nostra societat.

Participa-hi, t´interessa.

Cordialment,