Cloenda de la jornada internacional Formagreb

formagrebA l’acte de clausura intervindrà la vicepresidenta en funcions del Govern de la Generalitat de Catalunya, Neus Munté

Demà dissabte, 7 de novembre, finalitza la jornada Formagreb, organitzada per Sindicalistes Solidaris de la UGT de Catalunya. La cloenda tindrà lloc a partir de les 18 hores a la sala d’actes del sindicat. Aquest projecte s’ha dut a terme durant tota aquesta setmana amb amb l’objectiu de formar a dones i joves líders sindicals del Marroc, Algèria i Tunísia.

Presentarà la cloenda Francisco Neira León, director de la Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris. També hi intervendran.

• Hachemi Benmouhoud, secretari nacional i responsable d’educació i formació sindical de la Unió General de Treballadors d’Argèlia (UGTA).
  • Samir Cheffi, vicesecretari general  la Unió General de Treballadors de Tunísia (UGTT).
  • Abderrahmane El Azzouzi, secretari general de la Federació Democràtica de Treballadors del Marroc (FDT).

Finalitzaran la cloenda Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, i Neus Munté, vicepresidenta (en funcions) del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Per acabar, es farà entrega de diplomes a tots els participants.

Cloenda “Jornada Formagreb”
DIA: Dissabte, 7 de novembre.
LLOC: Sala d’actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).
HORA: a partir de les 18 hores.