Concentració amb motiu del bloqueig de les negociacions per l’increment salarial al sector de neteja viària de Barcelona

Demà dimarts, a les 14h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

L’abril de 2017, en el marc de les negociacions del conveni interempresarial, les empreses FCC, CESPA i URBASER van posar damunt la taula una proposta d’increment salarial del 0,5% per al 2016. La UGT de Catalunya ja vam manifestar en aquell moment que l’increment era absolutament insuficient i que calia continuar negociant. La resposta d’aquestes empreses ha estat un silenci de prop d’un any. És ara, davant l’obertura d’un procés de mobilitzacions per part de la UGT que les empreses ens proposen un increment de l’1% anual fins al 2019.

Entenem que l’increment continua essent absolutament insuficient i introdueix en la negociació els increments dels anys 2018 i 2019 amb intencions que responen, entenem, a intencions electorals de cara a les municipals de 2019. És per això que UGT mantenim la convocatòria de la concentració demà a les 14h a la plaça de Sant Jaume i volem deixar ben clar que si no s’obre una negociació real amb les empreses, farem una convocatòria de vaga al servei de neteja de Barcelona.