Concentració aquesta tarda contra la Llei Wert davant la delegació del govern

som-escolaLa Federació d’Ensenyament (FETE) de la UGT de Catalunya, com a organització membre de SOMESCOLA, fa una crida al professorat i a la resta de la comunitat educativa a concentrar-se avui, 19 de desembre, a les 18 hores, davant la seu de la Delegació del Govern a Barcelona, amb motiu de la celebració de la reunió del ministre Wert amb les conselleries de les Comunitats Autònomes, i fer sentir el nostre rebuig als atacs de l’avantprojecte de la LOMCE contra la immersió lingüística i l’escola catalana.

Tenim dues raons prou contundents per sortir al carrer: un atac sense precedents contra el nostre model educatiu català i contra la immersió lingüística, que posa clarament en risc la igualtat d’oportunitats per a tot l’alumnat, i un avantprojecte de llei que té també l’objectiu d’aprofundir en la mercantilització de l’educació i en la privatització de l’ensenyament públic.

Així mateix, les organitzacions sotasignades alertem la societat catalana que les retallades que estan portant a terme tots dos governs estan deteriorant les condicions d’aprenentatge de l’alumnat i, en conseqüència, estan afectant negativament tant el desenvolupament d’una immersió lingüística de qualitat com el de la resta de les activitats educatives de l’escola pública en general.

Concentració contra la LOMCE

DIA: dimecres, 19 de desembre de 2012
HORA: 18 hores
LLOC: davant Delegació del Govern a Barcelona (Mallorca, 278).