Concentració aquesta tarda dels treballadors de les llars d’infants del departament d’ensenyament

aula-amplio2

Davant  la  posició  tan  restrictiva  del  Departament  d’Ensenyament respecte  a  la cobertura de les vacants produïdes per jubilacions i substitucions, així com la denegació a la compactació del permís de lactància i de la reducció del terç de la jornada, FETE – UGT de Catalunya durà a terme diferents accions de pressió proposades pel Comitè Intercentres del personal laboral del Departament d’Ensenyament.

Entre aquestes accions, la primera es farà efectiva avui mateix a les 17.30 hores, amb una concentració de treballadors i treballadores de les llars d’infants del Departament d’Ensenyament,  així com de familiars dels infants afectats, al davant de les seus dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament.

La responsable de Personal Laboral de la Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya, Àngela Rodríguez, participarà en la concentració davant dels Serveis Territorials de Barcelona i Comarques (c. de Casp, 15).