Concentració contra les agressions de la patronal dels grans magatzems

mani-ugt

Indignació davant el nou Conveni Col·lectiu que pretén eliminar una paga extra i la congelació salarial durant quatre anys entre altres mesures

Indignació dels sindicats a la reunió de negociació del nou Conveni Col·lectiu dels Grans Magatzems. La patronal endureix més la seva proposta inicial i amenaça a la representació legal dels treballadors.

A la taula de negociacions sobre el nou conveni la patronal proposa augmentar 56 hores laborals més a l’any, ampliar la jornada laboral (de dilluns a diumenge), la obligació dels treballadors a treballar el 100% dels diumenges i dels dies festius,  eliminació del complement del treball en festiu, congelació salarial durant aquests quatre anys, eliminació d’una paga extra, el prorrateig de les pagues extres i a més, en situació d’incapacitat temporal es passarà a cobrar el 80% en lloc del 100%.

Per això, la UGT convoca una concentració per demà dijous a les 11,30 hores en contra de les noves modificacions al Conveni Col·lectiu dels Grans Magatzems davant el Centre Comercial Diagonal Mar de Barcelona