Concentració davant de la delegació del Govern per cridar “SOS refugiades”

15JDiferents entitats, sindicats i partits convoquem aquest acte demà, 15 de juny, en el marc del Dia Internacional del Refugiat

En el marc del Dia Internacional del Refugiat (20 de juny), diferents entitats, sindicats i partits polítics organitzem aquest setmana un seguit d’actes per denunciar la dramàtica situació de desempara i de vulneració dels drets humans que estan patint les persones refugiades que arriben a Europa.

Els sindicats UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i USOC; les associacions Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR-CEAR), ACCP, Moviment per la Pau – MPDL Catalunya, la ACCEM, la Fundació ACSAR, Metges del Món, Asociación Casal Colombiano, Asociación Marroquí Llum del Nord, Pen Català i Sí amb Nosaltres; i els partits PSC, ICV, ERC, CDC i EUiA convoquem demà dimecres, 15 de juny, a les 18.30 hores, una concentració davant la Delegació del Govern sota el lema “SOS refugiades”.

A la concentració, dues persones refugiades llegiran el manifest que us enllacen i que es lliurarà a la Delegació del Govern. Al final de la lectura les entitats participants es faran una foto conjunta.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, participarà en la concentració i atendrà els mitjans de comunicació que ho desitgin.

En aquest enllaç trobareu el manifest:

Acte “SOS refugiades”

DIA: dimecres, 15 de juny de 2016

HORA: 18.30 hores

LLOC: Delegació del Govern (c. de Mallorca, 278, Barcelona).