Concentració davant del Banc Sabadell en contra de les decisions del Banc sobre la plantilla

A les 18 hores, concentració en contra dels acomiadaments per malaltia, dependència i discapacitat

Des de la secció sindical de la UGT de Catalunya al Banc de Sabadell es convoca a tots els treballadores i treballadores a una concentració el proper dia 27 de març a les 18 hores a Sabadell, carrer Tres Creus n, 202 (davant la Fira Sabadell).

Des de la UGT de Catalunya es vol mostrar el rebuig de la plantilla a les decisions d’aquest banc entre elles l’acomiadament de persones amb discapacitat, malaltes o dependents.

A més, es vol denunciar la falta de consideració que ha tingut el president del banc amb la seva plantilla, valorant-la com a incapaç i ineficient i denunciar la pressió de la direcció per a que el seus treballadors i treballadores executin un frau de llei (treballar sense cotitzar i per suposat sense cobrar).

Per una altra banda, també es denunciarà l’ incompliment de les directrius europees sobre retribucions variables, exercici professional i objectivitat en la avaluació de capacitats.